perjantai 25. maaliskuuta 2016

Kuka?




   Olen 23-vuotias tamperelainen opiskelija. Olen perusluonteeltani ulospäinsuuntautunut, työskentelijänä itsenäinen ja omien tavoitteideni suhteen varsin jääräpäinen. 




   Opiskelen Hämeen ammattikorkeakoulu Wetterhoffissa jalkinemuotoilua. Päädyin muotoilualalle lukio-opintojeni jälkeen tutustuessani luovien alojen opintoihin. Jalkineala vaikutti erittäin mielenkiintoiselta, vaikka en osannut tarkemmin arvella, että mitä se käytännössä tulisi olemaan. Pääsin varasijan kautta opiskelemaan HAMK:iin jalkinemuotoilua. Ensimmäisen opintovuoteni aikana melko nopeasti tiesin, että olin löytänyt minulle oikean opiskelupaikan. Nyt opintoni etenevät jo kolmatta vuottaan neljästä.



    Tärkeänä osana opintojamme kolmannen vuosikurssin jalkine- ja vaatetusopiskelijat -minä mukaan lukien- järjestävät W16 Kajo -muotinäytöksen 13.5.2016 Helsingin kaapelitehtaalla. Muotinäytöksessä esitellään n. kolmenkymmenen jalkine- ja vaatetusmuotoilun opiskelijan mallistot.  Minun Romua -kenkämallistoni suunnittelu- ja valmistusprosessi etenee, mutta aikataulu on tiukka ja muotinäytös lähestyy lähestymistään..!



Kuva: Niko Tuononen


Janika Kuohukivi

Romua -kenkämallisto

kuohukivi.janika@gmail.com

+358443433398


Käy tsekkaan muotinäytöksen blogi osoitteesta http://www.w16kajo.com/
Instagramista muotinäytös löytyy nimellä @w16kajo


2 kommenttia:

  1. Kiitos kommentistasi, jonka jätit blogiin! Täällä Hamkin alumni. :) Kenkäfanina jään seuraamaan, mitä kaikkea kehittelet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ..Maailma on pieni! Ja kiva kuulla, että kiinnostaa! :)

      Poista